Fredag

Gott nytt år och godmorgon. Tredje nyår här på bloggen. Varje år firas annorlunda och i år blir det i syrrans nya lägenhet i alby. Jag har haft en galen morgon, vilket oftast börjar runt matbordet for some strange reason. Hade en kulig video men Nisrin ska alltid hota mig om jag lägger upp den.
Måste bara säga att solen skiner starkt i mitt rum, så starkt att man tror det är sommar igen :P Men aja nu ska jag dela med mig mina planer för ikväll för jag kanske inte bloggar mer sen:
14.00 Gå med Arani till Maxi och nyårs handla
18.00 Gå till syrran och spendera uber nyår med systerdottern och NäraKära
00.00 Fira resten av kvällen hos LaEmmish!!
(Kawtar kommer hem på måndag)

Kommentarer
Postat av: nisrin

mwhaha u got dat right!

2011-01-01 @ 20:37:38
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0