Gifted

Idag vaknade jag tidigt för att det var julmys i jobbet. Och mys var det! Min chef hade dukat allt så fint och det var samt. som en liten "hejdå" fest för henne. Vi fick julklappar och jag skrev på kontrakt så jag jobbar kvar tills Mars :D

Pratar just nu med min farbrors dotter som bor i Holland, kanske ska ta och åka dit och hälsa på alla. Har i försig aldrig gjort det och hon har fått sin egen lägenhet också :)

Förrutom allt så har jag vart sjuk hemma :( varför tänker jag inte dela med mig här men jag har tagit tiden att läsa istället. Vinter+böcker är så underbart! Läste ut första boken Gifted - Out of sight, out of mind och har beställt nu 2 och 3. Får se när de kommer.


Gröt, godis, smörgåsar, pepparkakor och så mycket mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0