God jul :D

Jag har en sådann verkligen. När jag åkte in till Mia köpte jag bruna kängor från Roots. Världens snyggaste sko-linje. Sen åt vi på donken. Jag åkte hem och mamma hade lagat julmat men jag valde att inte äta för nu är jag hos Paula och de har lagat mat, paula har även gjort de godaste lussebullarna :). Så söt. Jag vet inte vad hon köpt mig än :/ men men det kmr hihi. Av mig fick hon en stoor gossedjur som heter Hind (ego). Hon och hennes syster är super sociala och nu ska jag vara det med så puss på er och jag twittrar säkert vad jag fick av Paula hihi
GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Sophia

GODJUL ! :D <3

2010-12-24 @ 23:40:56
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0