Här gör man tjänster

Goodmorgon, jag har haft 2 underbara dagar. Först firade jag hos Paula sedan hos Gabi. Hos Gabi fick jag massa presenter och god mat,det var lika mysigt där som alltid! Var tvungen att stanna där lite längre för att pappan jobbade och jag ville se han öppna sin present :) men det var värt väntan och jag blev så glad när de blev glada.
Nu sitter jag på jobbet och hjälper min syster med hennes vattenjumpa, hon behöver låtar och tips. Senare ska jag träffa Paula och pyssla. Jag tar upp presenterna jag fick när jag kommer hem men tills dess ta hand om er.


Kommer ni ihåg att jag ville unna mig med ngt gott. Här är mina nya kängor. Roots heter märket och jag är helt kär. Har köpt skor av det märket förr dock måste man ha lite i budgeten för skorna är dyra (värt för de är SKÖNA).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0