Hemma bakom mina väggar

Jag har skapat ett stress fri zon i mitt rum. Eftersom jag är en människa som oftast upplever migrän så säger de att man lever upp til 60år. Men jag tänker tyvärr (om gud vill) leva lite längre än så.
Så jag släcker ned alla lampor i mitt rum och tänder världens mysigaste lampa. Den lyser inte gult för då skulle jag få ont i huvudet och den lyser inte vitt häller för det blir för starkt. Istället lyser den rött och väldigt svagt. Så det är nästan som om inget ljus finns men jag ska ändå kunna se något. Jag har prövat även mörkblått och det funkar lika bra!
Imorgon ska jag få träffa underbara Arani som fyller år idag och äntligen kommer hem <3 och en annan rolig grej, jag fick sjunga på jobbet idag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0