Jag är så dålig

och jag lovar så dålig! Jag vaknade hos Paula och vi fick sällskap av varan, dit vi nu skulle och jag skulle hem. Och jag lovade mig själv om och om igen att när jag kommer hem så ska jag vara duktig och plugga. Tror ni jag pluggar när jag kommer hem? Först sitter jag barnvakt och sen somnar jag på plats och vaknar inte igen förrän 14.00???
Haha nu är Gabi kanske förbi till mig och hälsar på kort och jag ska jobba 16.00 idag, myssss? Nej , för vi har personal möte (det är då alla blir divor och gaggar om massa önodiga saker).


Kommentarer
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

hahaha.. känner igen mig. det blir oftast VAD SOM HELST ANNAT utom att plugga ;)

2010-12-07 @ 15:19:35
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0