Lucia

Idag är den ända dagen då siffran 13 inte klassas som olycksnummer :) och det är även datumet då en underbar gammal kompis till mig vid namnet Lucia fyller år :) och så har både Manar och Leon sina första Lucia-tåg på dagis :D och jag jobbar (ironin) men jag ställde upp för syrran så hon kunde gå på sin dotters Lucia-tåg.
Jag saknar även skolan då vi alltid hade våra mini tuneringar med Lucia-tåg :( alla bullar och saft vi fick då. Det ända jag inte saknar var att jag var tvungen att gå upp 4 tiden? usch. Neej sånt kanske man får uppleva igen om man blir förskolelärare! Låter mys, nu ska jag tillbax till jobbet. Har jobbat sen halv 8 på morgonen och slutar halv 4


Jag , när jag spontant fick vara Lucia i trean!


Kommentarer
Postat av: nisrin

Sv; hahahahaha väntade på din kommentar! Jag sov bror drf ja inte svara ;)

2010-12-13 @ 20:38:32
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0