min lediga dag var underbar

Först åkte jag in till stan för att träffa Paula med Mia. Vi fikade på John Chris och eftersom jag skulle öppna fastan så åt jag ljummen pasta med curry och självklart efterrätt, passionscheescake :). Massa julmust också hihi. Efter det vandrade vi runt stan efter presenter och jacka till Mia.
Tiden gick jävligt fort och det var dags för mig att åka till Skärholmen för att träffa underbara Zine. Lill syrran hade föreställning på statsteatern! Förutom att vi blev bjudna på massa pepparkakor och julmust (hihi) så var syrrans show faktiskt rolig. Att se Nisrin skådespela var lite som en chock för mig. But she killed it.
En annan rolig sak, min kusin från Usa, den andra tvillingen är på besök :D Mer än så hände inte och idag förutom jobbet får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0