Ojsan

Första gången på länge så har jag inte haft tid att uppdatera. Men nu ska jag uppdatera från Fredan och Lördan.
I fredas var jag ju med tjejerna på Nova ( Lidingö) Och hade super mysigt. Några dansade och jag och Remma sjöng. Som vanligt blev vi bjudna på pasta och saltade pinnar men jag klaga inte, dagen var mycket värd. Sen ska vi inte glömma all skit jag åt typ som ChokladLakrits, Choklad med cookie deg och chips :D! Aja tack tjejer för en galen dag som alltid.
OK igår (lördan) efter jobbet, promenerade jag hem till gabsan och blev bjuden på fruktkaka som hennes mamma gjort. Efter det så skulle jag med henne till infflyttningsfest. Och jag måste säga att jag hade kul. Fick massa sushi, massa alkoholfria drinkar och massa wasabi nötter :). Huset som, förlåt sa inte vilka , jag bara babblar om mat känner jag. Huset som Maria (Jonathans syster) flutta in till med sin kille och bebis var jäättte fin. Gabi och jag hade typ öppna munnar hela tiden och man hörde gabsan säga hundra gånger ; suuuper supper lindo. Vi fick sällskap även av de underbara Leo och Amanda, och jag tror faktiskt att det var de som gjorde vår kväll.
Aja detta var min uppdatering, videos hinner jag inte med men bilder kan ni få för jag ska jobba idag.

Från Fredan

Från Lördan

Kommentarer
Postat av: Z

Vilken mysig helg du verkar ha haft <3

2010-12-12 @ 15:45:02
URL: http://twistedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0