Pengar förstör allt

Förstår inte hur folk kan låta pengar komma ivägen? Ok jag ska prata om min egen familj för jag pratar inte för alla. Ända sen barn har jag behövt jobba för att hjälpa till här hemma så en del av min barndom försvann och jag var tvungen att växa upp för snabbt. Jag hatar pengar om jag ska vara ärlig. Det försör allt det fina och speciellt i min familj. Det värsta av problemen är på grund av ekonomiska problem. Min pappa är för snål, morsan ska betala räkningarna, jag kan inte njuta av livet om jag inte supportar mig. Iförsig så är det såhär livet ser ut, men om jag kunde så skulle jag byta ut pengar mot något glatt istället. Sjuk naiv tanke men jag lever hellre ibland i drömvärlden då den riktiga världen tar för stor plats.

Satt barnvakt idag åt min älskade systerdotter :) För underbar bara. Efter jobbade jag och jag hade bokstavligen släktträff då alla dök upp haha. Ville bara hoppa in i vattnet och bada med dem men nej :( Aja lite bilder från med Manar <3


Kommentarer
Postat av: Ravina

bebis. va stor hon har blivit!

2010-12-22 @ 14:42:18
URL: http://bubababu.blogg.se/
Postat av: Sophia

Det var molningt så man kunde ändå inte se :/.. iaf vi som bor i stockholm-.-

2010-12-22 @ 21:50:58
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0