Promenad i minus grader

Många frågar mig hur jag mår efter självmordsbombaren, hur det påverkat min muslimska familj? Ni som undrar jag säger samma sak som jag säger till alla. Snubben som gjorde detta till själv var en helt patetisk människa som lät sin familj gå miste av en fader och en make. Han har inget med min familj att göra och speciellt inte med min religion. Han får gärna kalla sig muslim men det är människan som behandlar och tillför en handling och inte religionen. Det finns ingen dålig religion , bara dåliga människor.

Pavel och Gabriel kom och badade hos mig i fittjabadet. Det var även kvar till stängning så när jag slutade så promenerade vi alla hem :). De är alltid lika roliga haha och så träffade vi Bobo på vägen eller var det Bamse? De är så lika de.
Aja nu lyssnar jag på Kane och ska snart sova


Min mobil har fått ett nytt utseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0