saker surrar i huvudet på mig

en timme kvar tills jag ska till jobbet. Min nya drog låt är Danity Kane - Stay with me. Den finns i spelaren, leta efter den bara. Hoppas ni mår bra? Jag därimot börjar falla i min depression som jag får typ en gång i månaden och nej då menar jag inte pms, för de klashar aldrig ihop. Min depression kommer själv och oinbjuden. Men som alla perioder ska jag ta mig igenom denna, ursäkta mig bara om jag är mer känslig än vanligt. Vid sådana tider försöker jag påminna mig själv om alla fina saker jag har i livet. Min familj, mina underbara vänner (något jag inte haft förr), mitt liv överhuvudtaget, jag jobbar och jag klarar mig själv. Kanske ensamheten som spökar? Det är sjukt hur man inte är ensam för att man har kärlek runt omkring sig men ändå på något sätt så är det då man är som ensamt. Alla vet att det finns 2 slags kärlek, den man får från nära och den man får från honom. Han, vem han nu är.
Aja ta hand om er gullungar


Flum bild haha men ny fräscht plattat hår yeeeei

Kommentarer
Postat av: Zine

Fan vad snygg du var i din nya hårfärg :D



& GUESS WHO'S BACK!! Hahahaha

2010-12-01 @ 15:49:13
URL: http://twistedfantasy.blogg.se/
Postat av: Z

Hahaha vad söt du är :D

Det enda jag vill just nu är hitta en som ser ut som honom HAHAHA

2010-12-01 @ 21:16:34
URL: http://twistedfantasy.blogg.se/
Postat av: Sophia

KLOCKRENT ;D!

2010-12-01 @ 22:38:18
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0