shanana :)

Hemma igen efter en riktigt underbar torsdag :D.
Först åkte jag med Manar till fittjajobbet, för att byta åkkort och hon hade det sjukt kul, det ända hon ville göra var att hoppa i vattnet. Sen alltså workout måste jag säga med att putta vagnen i snön! Nu förstår jag Gabi precis.

Senare kom Reema hem till mig för att träna, för vad som sagt tar vi imorgon :D hihi de flesta vet redan.
Efter gick jag hem till Gabi där även Paula kom, jag smygklädde granen, FICK SÄTTA STJÄRNAN!! (efter jobb alltså, det är inte enkelt) och åt Peanut butter Jelly som Lidia gjorde åt mig. Fick skjus även av Paula hem. Mina kompisar börjar bli duktiga hihi. OOH Scrubs on tv, gotta go


Mina presenter till familjen under trädet, sen JAG när stjärnan sätts och sen bara en fin bild

Kommentarer
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

fina och mysiga bilder! :)

2010-12-10 @ 10:22:13
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0