Tankar

God morgon världen. Här sitter jag som en riktig earlybirdy, vilket jag inte är. Jag är oftast vaken hela kvällen för att jag inte kan sova men denna gång vände allt på sig. Har haft för många tankar surrande igenom mitt huvud. Jag hatar att det kan hända, och värst av allt, Varför kommer inte dessa tankar på dagen när jag inte har något för mig?
Det brukar hjälpa att skriva ned dem, få ut dem från systemet. Hade morsan sett mig nu hade hon ba "Hind! När jag väcker dig du vägrar vakna och nu du sitter framför datorn" haha skillnaden är att när jag vägrar vakna är det för att jag alltid måste göra saker , som tjänster eller jobba. Men att vakna och ligga kvar i sängen är mys!
Aja ska sluta tråka ut mig själv och den som "läser" detta.


Boken där tankarna hamnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0