Tjohej, Glad tjej

för det första, mamma har blivit så mkt bättre på att lyssna på mina problem. Älskar henne så mycket.
för det andra, sluta fjäska med erat "tävla och bli dagens blogg" Jag bloggar inte för fans utan för eget syfte. Ge upp småbarn!
för det tredje, hur kunde han? Känner mig så dum bara.

Jag har haft den mest underbaraste måndagen. Först så träffade jag Ani Gabi och Paula på John Chris. Tjejerna var komplett igen <3 Sen fick jag träffa Anis speciella kompis :) plus till den personen.
Efter detta (massa chailatte och smörgåsar) promenerade jag och Paula till Gamla Stan för att pierca mig :D Visar bild på det såklart. Hahaha så spontan känsla och massa "crap" sades. Men jag hade den underbaraste supporten. Och det gjorde liiittee ont :).
Efter det mötte vi snabbt upp Ani och hennes kompis igen och min kusin som kom från Usa för att hälsa på. Han hade med sig en tjej som heter Debbraw! Henne gillade vi mycket :D. Riktig turist haha, hon ville fota massa och så åt vi pizza. De tyckte det var kul att pizzan var tunn. Till skillnad från USAs pizza.
Efter mycket promenad med underbara människor, åkte jag och paula till Alby för att vara lite med Gabsan på fritidsgården. Fick träffa underbara Fabian också :) sen fick jag skjus hem. UNDERBARASTE DAGEN //// Imorgon ska jag tidigt till syrran för en tjänst sen ska jag väl jobba.


Har 10 piercingar nu :) (det lila är markering och inte blod)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0