äntligen

Dessa två dagar har vart precis allt. Igår promenerade jag med Mia och Nadan till donken. Vi hade kul faktist, har saknat dem två. På vägen hem fick jag snö i ansiktet och sjönk ned i massa snö. Men Mia halka så detsåå! Och Nadan, jaaa, han fick en låt av mig :) Vi alla spelade den mun - live.
Idag städade jag hela huset, blev erbjuden intervju som jag tackade nej till och åkte till stan för att träffa Gabi och Paula. Det var mys och vi fikade som vanligt. Sen var det hem till Gabi och hon körde oss till donken :D sen skjus hem oxå wiii, Duktiga Gabbsan. Jag och Paula fixade Facebook till Gabi också. Det var daxs.
Peace

Kommentarer
Postat av: Nadan

"snow in my face lalalala..." :D

2010-03-01 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0