Rent rent rent rent rent

Lever jag? Ja. Mår jag bra? Nej. Mitt liv kretsar runt skolan just nu, som ni ser har jag inte bloggat på eviiigheter.
Premieren (musikalen) gick awesome men resten av dagarna blir för mycket. Jag andas musikalen, så seriöst är det.
Igår iallafall var jag med Paula och Gabi, hemma hos Gabi. Det var jätte mysigt att bara kunna prata ut och få vara människa. Jag sov där och idag åkte vi till skärholmen för att handla in lite saker till musikalen (har inget liv) och vi passade på att fika, jag gabsan Lidia och Paula. Det var väääääääärt det SÅ värt det. Aja imorgon är det tillbaks till det så kallade livet. Peace

Kommentarer
Postat av: paula

verkligen värt :) älskar dig sötnos :*

2010-02-16 @ 23:28:14
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0