lång/kort dag?

Min dag började knas, I know I know. Men den slutade ganska chill ändå.
Syrran och manar sov här vilket var mys. Så jag lekte med systerdottern på morgonen :). Sen lite grejjer sen off to school. Fikade med Amanda Niklas och Jocke på waynes. CHAI LATTE!!! Sen gick jag på en enda lektion. Sen letade jag upp smink för jag är med i sminkgruppen i musikalen :D vi kommer få kurser och massa mohahah. Sen drog jag till Ani för att kolla på Harry Potter 6e filmen vilket var naaaaaaaajs! Innan så tappade hon bort sig vid frysen is och privata områden FAIL.
Sen åt vi tamilsk mat gjord av Anis syrra YUMYUM. Seeeeen åkte jag och Anisan hem och fjolla oss som vanligt. Och nu sitter jag här och berättar snabbt om allt för mamma irriterar mig om att gå upp samt. som folk chattar med mig för fullt. Gaaaah galen kväll.
Peace people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0