Saker som hänt

I måndags blev jag intervjuad hemma en tidning jag inte kommer ihåg namnet på haha. Men saker gick as bra, de fotta typ 50 bilder för att bestämma sig och jag fick läsa det hon skrivit. Det blev en sååå bra text. Hpn ändrade inget på det jag sa men sammanfattade det underbart.
Mina luncher har gått på Burger King 24/7, Amandas fel :)
Trafiken med tången har vart pain in the ass, de har krånglat som fan!
Jag har lånat 1-5 av Harry Potter av Nadja. Så varje kväll har jag och Syrran film kväll! Vad mer finns att säga. Jag är trött på livet rejäääääält årkar inte mer. Paula Och Gabi KOMHEM!
Peace ps. har massa bilder jag snart ska sätta in plus lägger in artikeln de skrev så småningom ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0