Sovit mycket, javisst

Jag bara sover och sover och sover. Vart  kommer all trötthet ifrån?
Igår fikade jag på Waynes med Amanda. Mys som vanligt. Idag segade skolan bara riktigt. Men när jag kom hem fick jag god mat så jag blev lycklig och belåten.
På fredagn tänkte jag och Ani handla present i stan. På lördag träffar jag Manal, kanske snabba cash då?
På söndag firar jag fina Media :D Det ska bli nice.

Film kortkort: Jag såg Alexander med Colin Farrell och hunken Jared Leto mums.
Driss har köpt svärdet i stenen (vi har massa grymma Disney filmer, mäst klassiker.)
Nu tittar jag på The Simpsons för vi har säsongerna 1 till 19, de ni..

Peace ps. har ni märkt den nya bandspelaren, shuffla runt, det finns skööna låtar ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0