the ups and the downs

i Lördags sov jag hos Ani efter vart på Sherlock Holmes. Vi kollade på The golden compass. Den var bra men har en två och jag hatar fortsättningar för jag årkar inte lägga ned tid på dem.

I söndags gick vi ut för att fira Mia, först var det en italiensk resturang i gamla stan, sen var det retro med massa chill. Hon fick underbara presenter som var så hon, jag och Ani hade köpt till henne Kaffe ljus med muggar och Choklads recept bok.

Jag har fått jätte konstig aptit. Jag äter för fullt. Mycket hela tiden. Jag håller mig mätt endast 1 timme högst. Men jag mår även jätte illa efter, så jag kan inte längra lita på min mage. Den ljuger. Sen igen kan det också vara att jag är så oroad hela tiden. Saker hit, saker dit. Jag vill bara andas. Är det verkligen så mycket att kräva efter? Jag tycker inte det. Igår kom jag hem 10, idag vaknade jag 5 och slutar 5. Jusste har även prov idag vilket jag kan säga nu skiter sig. Gaaah.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0