dooh

Alltså det är sjukt när man vart sjuk, för allt annat blir som en dröm. Sen när man är halvt frisk då kommer man plötsligt på massa saker som måste göras.
Jag fick sätta mig ned och göra en hel lista på saker , inte kul. Och så hitta jag en twilight book, behind the scenes från ingenstans :S, är den min eller har någon glömt den?? Kanske födelsedags present :P

Igår hade vi singer/songwritting Kafé. Inte många som dök upp men de som kom haha jaa, det var jätte kul helt enkelt. Gå in på min youtube om du vill se videona :)
JUSSSSSSSSSSSTE i måndags såg jag Robin Hood!!! Den var så sjuuuukt bra. Tack Gabi för en underbar kväll.
Födelsedagar idag är VANESSA, moooooooooah
Underbara bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0