kortkort

Ska snart iväg för att träna hos syrran men innan dess ska jag skriva lite vad som hänt.
Har klart och tydligt fyllt 20 yeeeeeeeeei haha sen så har bästaste mig tagit studenten <3333 och sen vart det mottagnig och jag hade sååå jävla roligt, åkte limosil oxå yeei. Jag var på Meryams mottagning också, grattis hbiba. Jag började seriös träning igår hos syrran och har bara ätit massa nyttigheter!! Imorgon åker tandställningen ÄNTLIGEn av, efter att jag vart massa sjuk licksom. På torsdag tar underbara Mirre studenten som fyllde 19år igår. Hon och jag myste efter Meryams mottagning. På torsdag har även lillsyrran balen. Men aja nu ska jag gå, sa hej då till morsan i morse :( Hon åkte till marocko och lämnade oss. Men snart är det min tur. Gabsan och Ani åker till Portugal imorgon för tre dagar. AJA träääna nu , peace

Kommentarer
Postat av: Nisrin

så fin bild :')

2010-06-10 @ 09:05:18
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0