Livet händer

Inte mycket kvar för mig till Marocko, och det känns verkligen underbart förutom att jag kommer sakna så många. Men igen så är det den kortaste resan jag gjort, jag är borta en månad.
Mycket har hänt som att Nisrin hade sin avslutning igår, då de fick springa ut fast de går i 9:an haha. Men jag hade jätte kul och Nisrin sjöng jätte fint.
Tänkte göra en schema på lite saker som händer för tro det eller ej så måste man boka för att vara med mig haha, när blev livet så?
Jusste har tränat och ätit jätte bra nu över 2veckor och jag är super stolt.


Innan jag åker.
Torsdag (idag):Tvätta på morgonen, Rajveer på dagen, träna på eftermiddagen och grilla med underbara vänner på kvällen.
Fredag:Åker till skolan för att lämna tillbaka böcker och skriva på lite papper.
Lördag:Rålis med Gabsan, kanske fler?? Träna på lite gitarr spel med Sebbe.
Söndag:Sitta barnvakt åt Manar (systerdotter)
Måndag:Med Vicky för att se Eclipse intervjun och lite mer. Packa också för resan.
Fredag: Fira Gabsan tidigt, för hon fyller år när jag inte är här.
Lördag: Sover hos min respartner Sanna
Söndag: HEJ DÅ Sverige och HEJ Marocko och älskade saknade Mamma

Kommentarer
Postat av: Nisrin

får hype när ja läser din "planering" :p även ifall de inte jag som reser

2010-06-19 @ 15:15:13
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0