Kort Tisdag

Ibland märker jag från ingenstans hur dyrbart livet igentligen är, hur varje steg fascinerar mig. Man ska sluta ta livet för givet.
Hade utvecklings samtal idag, gick bättre än jag trodde. Nerverna fick mig verkligen att förvänta det värsta, men men. Innan skolan bastade jag med mamma, hon tvinga mig och så färga jag håret. Så det är jämn och fin färg.
Har prov imorgon, tränade inte :/ jag vet. Men årkar verkligen inte ta skolan seriöst någonstans.
Ani kom förbi på kvällen och vi kollade på New Moon :) Nu sitter jag här och bloggar lite samt. läser runt och så.
Peace

Kommentarer
Postat av: Queen

Har oxå tänkt så! Typ hur man alltid tar saker för givet. Så börjar jag filosofera om hur kort livet egentligen är och hur mkt man slösar på värdelösa saker!

2010-03-31 @ 00:05:14
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: bella

hajsan, ja skulle bjuda dig igår, vi kollade också på new moon och tänkte på dig en massa. Marisu e ju här. Men ahh ha de bra stoor puss

2010-03-31 @ 08:13:23
Postat av: nisrin

bra att de gick bra :) p.s love the movie!!!

2010-03-31 @ 08:52:26
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0