min måndag

Paula om du läser detta, Jag saknar dig :(!
Var hos tandläkaren idag, det ser bättre ut och enligt dem så ska jag räkna med 2 månader till :/ lite tråkigt att jag tar studenten med tandställningen på.
Har köpt brunt hårfärg, planerar att jämna ut håret plus så gillar jag den nya mörka färgen man får :)
Vill tipsa om en bok jag läste, Twilight kan slänga sig, LÄÄÄÄÄS The host av samma författare. Den är verkligen allt. Jag lovar att den slår twilight. Och så tipsar jag om Artisten Parachute, skivan Losing sleep, de är ASGRYMMA
Peace.


en bra bok och en bra grupp

Kommentarer
Postat av: Queen

haha tror inte jag slänger Twilight men ska läsa the host! xD :D

2010-03-29 @ 23:15:36
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0