underbaraste TISDAGEN hittills

Sitter hos Gabsan nu.  Idag blev inte som planerat men ändå bättre! Vi skulle gått på universitets mässan men många banga så det blev inte av.
Igår fick jag min studentmössa plus så fick jag veta att jag kommer bli payad 2500kr för uppträdandet, bajs på skivkontrakt jag får ju pengar här och där haha.
Idag ska jag vara lite i subtopia sen ska jag även repa med Reema för våran grej, YEII. Bästa är att solen skiner starkt idag och hejdå Vinterjackan, den är för varm. Jag kanske överdriver men vårjackan passar gott och väl.
Tillbax till livet och njuuut av denna dag. JUSSTTEEE fick veta att jag kommer vara ensam på sommarlovet hihi, ett helt hus för mig själv ^^ finns inget bättre.
Peace


framtid Javisst min kvisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0