3 dagar i streck med en och samma person

Har vart med Gabsan från tisdagen till torsdag (lite av fredan också)
Först var det Skärholmen med hennes familj och fika (glassss, mango förståss). Sen hem till Emma, för Gabsan har flyttat in dit så vi chilla med Wilfred, Fabbe och Oleg. Vi kollade på någon sjuk manga film men ändå intressat vid namnet Dantes Inferno. Jag sov där of course. Nästa dag segade vi och jag gick hem för att duscha men gick sen tillbaka. Samma personer var där plus Emma och Pavel som hade köpt massa god saker :D!! Vi kollade på The Wolfman men alla förutom Alex och Oleg somna. Efter filmen gick folk hem och jag sov över igen. Enligt Emma bor jag där :P bara lite. I torsdan vilket var den bästa dagen hittills, så åkte vi först in till Skärholmen med hennes familj och massa cheese burgare. Sen fixade vi oss och vi åkte in till stan för att fika på Café Albert. På vägen dit fick vi sällskap av den underbara Matthew :). Vi fikade, pratade och det var trevligt. Sen ringde Emma och hennes kompis var vakt på ett ställe där man fick gratis mat och Adam Tensta skulle uppträda! Så kvällen slutade med att vi fetsade till Reggie musik med Adam Tesnta, Timbuktu och Afasi och Filthy. Oplanerad kväll men en av de bästa. Tack Gabsan! oooch Emma :D Peace




Klicka för större storlek :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

så grymt söta bilder :)



sv. ja, nej den var inte så bra :/.. kram!

2010-05-14 @ 18:41:56
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: Z

Sv; Vad söt du är gumman! Men hoppas du inte tror att jag snacka om självmord eller något i inlägget?!?!!?!? hahahahaha isåfall är det HELT fel :P puss <3

2010-05-14 @ 18:44:56
URL: http://zyne.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv. nej tyvärr gör det ju inte det! sööööcks! :P

2010-05-14 @ 19:42:35
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: paula

jag saknar er så jävla mycket. blir så ledsen att jag inte kan vara med er, känner mig hemsk.

2010-05-15 @ 23:34:51
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0