Erik Hassle är grymt bra.

Jag är sjuk. Och det är blandat av allt. Skolan, rester, pengar och ja att jag håller på att tappa rösten. Kanske Idol på lördag blir något? Jag har även kammar Kafé idag vilket borde vara kul om jag inte var hes och helt förstörd. Ska sjunga Temporary Insanity av Krista vilket är sjukt jobbig låt också. 
Jag är verkligen förstörd. Men slutet av dagen, vem bryr sig? Jo jag. Visst har jag underbara vänner, men det är jag som får ta smärtan.

En rolig grej bara som hände mig idag. Jag var påväg mot spärrarna för att ta pendeltåget. Då går en kille nästan in i mig med sitt gittarr fodral. Vi ursäktar varandra och sedan går. Vi båda var stressade. Helt plötsligt (som den idioten jag är) klickar det i mitt huvud. Det där var för fan Erik Hassle????? Gaaah efter det vart jag helt borta. Note till alla, han är mycket sötare i verkligheten och hans krull är bara uber gulligt. Han är också en av mina favoriter. Lyssna på, Hurtfull, Be mine (cover), isn't it obvious och don't bring flowers after I'm dead.
Peace

.


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. härligt!! :)



självklart är han med!! :) kramiis!

2010-05-06 @ 13:15:10
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: Zine

Sv; har min sista tenta när du tar studenten hahaha :(

2010-05-06 @ 17:38:52
URL: http://zyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0