Söndagar är överskattade

Jag gillar hellre lördagen bättre. Då händer allt , precis allt. Och så vet man att man är ledig dagen efter! Men söndagar?? De är sega och slöseri på livet. Och så händer alltid livet igen på måndagen. Längtar tills studenten då jag inte vet vilken dag det är. Man tar dagarna som de kommer :) härligt eller hur?

Igår var en knasig dag. Efter bion så chattade jag med mina kusiner från USA. De är verkligen för roliga haha. Somnade inte förrän 6 på morgonen. Värd dag, verkligen.
Som ni märker har jag inget att prata om förutom att vara bitter. It's that time of the month. Peace


Kusinerna när de var små :) Tro mig de är heta idag haha

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. haha, du jag har mensvärk att skylla på! bakis vart jag aldrig :P.. du var på bio, vilken film? kramiis!

2010-05-03 @ 08:13:34
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: Zine

SV; Du får se på söndag! :D



OCH juste, måste berätta en grej.. jag drömde att jag var tillsammans med din storebror!?!??! HAHAHAHAHAHA whats up with that liksom hahaha

2010-05-03 @ 17:14:25
URL: http://zyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0