Vaknade till; Manar och honungspuffar

Glömde säga att jag var på kussens skiva Marjem i Tisdags. Jag vart så bitter igår att jag glömde skriva det. Tack gumman för en underbar kväll!! Kammar kafét gick jätte bra också, blev kompad av Ludde.

Imorgon har jag Islam prov, pinsamt om jag misslyckas hihi. Intressant grej, jag har ättit klämmor 3 dagar i rad. Klämma finns endast i Jet och är nybakad pitabröd-ish med (det jag beställer) ost, kyckling, curry, tomat, Advocado och sallad!! Underbart gott.

Jag var i stan för att kolla klänning till Nadja och fota med Mia. Underbar dag men nu måste jag plugga! Peace

 
Soligt och kallt?? Sverige väder usch!

Kommentarer
Postat av: nisrin

naaaaaaaaaw hindus :)

2010-05-07 @ 12:37:26
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: Hej!

hur kan du och dina systrar vara så fina och vackra..och din bror vara så ful?



Jag vill inte vara dum men ni måste vara halvsyskon.



Han ser ut att vara halv kurd eller nåt för han har inga fina finesser eller drag som marockaner brukar ha

2010-05-07 @ 13:04:44
Postat av: Zine

Till Hej!: Hennes bror är ju visst snygg, pucko.

2010-05-07 @ 15:25:36
URL: http://zyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0