Varning för emo inlägg

Är så sjukt trött på mitt liv, vaknar, åker till skolan, kommer hem, äter och gör det människor gör sen deckar jag. Man kan tänka sig "jag tar studenten snart" visst men sen är det plugga/Jobba, komma hem, äta och mer människo syslor sen decka! Kallar ni detta liv? Kanske för er men för mig enda sen liten allt jag någonsin velat göra är att sjunga och slut. Så här SKA min dag igentligen se ut, jag vaknar, duschar och äter, övar lite, in i studion för jag skrev något nytt och fräscht igår (ni som känner mig vet att jag skriver låtar var 3min) sen släppa ut min 1000Album sen dö! Jag lovar att jag ber om inget annat än att lyckas. Ni behöver inte ens peja mig ett ända öre, LÅT MIG BARA FÅ SJUNGA och få leva på det. Vissa tror jag överdriver men tro mig enda sen liten visste jag alltid att detta var det jag förtjänade. När jag kollade på tv och såg musiker, så tänkte jag inte ooh vad duktiga de är, utan då tänkte jag "It should be me up there" eller att jag inbillar mig en egen intervjue på Oprah eller Ellen haha. När jag går ute så är allt som en musik video för mig. Jag är inte normal. Musiken är min drog och jag har blivit ned drågad rejäääält och tro mig jag hämtar inte tillbaka mig själv. När jag såg Alicia Keys på scenen och alla grät för att just hon var himelsk (jag grät också hihi) , jag önskar att det var jag där på scen och alla sjöng mina låtar!! Är det så mycket att begära? Visst det gjorde ont att idol sa nej men jag visste även då att än är det inte över. Drömmar blir inte sanna genom att se dem flyga förbi, man måste hoppa på tåget! Inte enkelt är det dock. Massa onödiga kändisar blir signade bara för att de antigen säljer eller har kontakter?? AJA



.

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. oh tack Hind :)

2010-05-17 @ 20:20:53
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: Queen

OMFG EXAKT VAD JAG TÄNKER ASSO JAG E HUNDRA PROCENT SERIÖS! Typ när jag går ut så tänker jag oxå att jag är i en musikvideo! och typ ser någon och ba det borde va jag! Vill inte leva 9-5 liv!!



We're gonna make it someday! I'm sure of it!

2010-05-18 @ 10:43:27
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0