Är man ledig så är man

Nu ligger jag helt däckad i min säng och seg. Sen jag vakna har jag först såklart ätit frukost men sen så har jag spenderat all min tid till att städa mitt rum och tömma alla onödiga saker som lyckas förmultna i mitt rum en gång i månaden. Man blir faktiskt sjukt irriterad på att dela rum, man kan tömma hur mycket som helst, fast bara det som är ens eget. Måste vänta tills Syrran kommer hem och bestämmer vad hon ska göra med sitt. Jag börjar undra om min familj har den sjukdomen då man måste spara , spara och spara fast sakerna är trasiga eller ur datum.
Aja jag är helt slut nu i alla fall, och det är inte bra för jag är sjuk men jag måste kunna andas i ett dammfritt rum eller hur?
Ska ta och duscha snart för man blir äcklig när man är sjuk, sen ska jag byta om och göra kladdkaka för älskade Zine (who is also sick hihi) ska komma hem till mig. Har inte styrkan för stan precis.


En av mina mest äldsta vänner

Kommentarer
Postat av: Zine

Världens fulaste bild på mig, hahaha. Hade kul idag älsklingen <3

2010-11-18 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0