Avenged Sevenfold

Jag ska berätta lite som hänt. Efter jag fixat mig lite mer acceptabelt för samhället så gick jag hem till gabsan medans jag väntade på mia. Jag umgicks även med Paula och Fabbe dära <3. Vi skulle baka kladdkaka men då ringde mia så de fick göra det utan mig. Så nu är jag hemma hos henne och vi åt kobba :D! Hörde du det Zine , jag åt kobba :D:D haha. Ni som inte vet vad det är too bad! Förklarar en annan gång. Vi åt massa cookiedoug glass också och fick veta att paparouch spela igår :(. Hur som helst vi ska lägga oss nu, some last thinngys then goodnight. Vi åker imorgon kl.5 för att köa vid 6 tiden utanför fryshuset. Konsert insläppet är halv 8.

 


Kommentarer
Postat av: Z

ÅHHHHHHHH KOBBAAAAAAAAAAAAAAAAA :( Hahaha, sällan att jag heter det i efternamn och inte har ätit det på hur länge som helst, nu vet jag fan vad jag ska tjata på mamma om :D

2010-11-20 @ 03:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0