Eid i mitt hjärta och för alla härliga människor.

Jag åt nyss världens godaste kyckling curry som mamma gjorde :) hihi aja , idag vaknade jag hos Gabsan, hon pluggade som vanligt men sen bestämde vi oss för att promenera. Så vi promenerade till Masmo där vi satte oss i röda kaffet. Jag tog en chai te och gabsan en chai latte. Efter fikat tog vi tunnelbanan tillbaka men vi promenerade till albyparken, vilket de gjort så fint där, de är inte klara än men på god väg. Efter den underbara promenaden i det härliga vädret så kom jag hem för det är eid idag och ville vara lite med mamma innan jobbet. Tack alla som önskat mig en god eid förresten, lite tråkigt bara att jag inte kan svara haha men men lönen kommer den 26nov och då blir Hind normal igen!

Tack gud för min familj, tack gud för mina älskade vänner, tack gud för att du finns och gör mitt liv rikt. Tack för att du visar mig att rikedom är inte pengar eller kläder, utan att du visar att det rikaste finns i kärleken runt omkring mig.


Kommentarer
Postat av: paula

jag älskar dig förresten <3

2010-11-16 @ 23:56:23
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0