Every fasting is a feast

Jag är seriöst helt plask padask mätt som in i helvete. No more food for over 2 weeks please!
Ska slänga upp lite bilder, sen ska jag till Gabsan och jusste för en halvtimme sen kom Rudde med en gitarr till mig som jag får låna :D glad blir jag mums, så nu är jag inte längre gitarr lös

Förberedelse

Min tuna sallad och lamm kött (i marocko slaktar man får men usch jag kan inte äta det då)
Round ONE

typ 50% ligger på bordet och en glad Hind med kyckling soppa på G
Round TWO

Sist men verkligen inte minst, huvud rätten. Bearnese med ris och fritrerad kyckling

Kommentarer
Postat av: Woody

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2012-03-21 @ 13:37:18
URL: http://woody.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0