God morgon

Jennifer Lopez : Waiting for tonight oooooh, where you will be here in my arms..
Jag sitter på jobbet as uttråkad som alltid och nunnar på denna underbara låt. Ganska passande I would say om man tänker på vad som händer ikväll hihi.
Som vanligt , people if you wanna come, now is tha time. Annars ska jag fortsätta nunna på denna underbara låt och drömma mig bort.
Ps. en kulig fakta, när jag var yngre hetter Milda smör "Flora" och de lovade att det skulle vara samma goda innehåll med ett nytt namn bara. 100 år senare så kommer ett nytt smör som de namnsätt Flora? Vad ska de säga nu, ett nytt gott innehåll med ett gammalt namn bara. ds. (Är verkligen uttråkad)

Kommentarer
Postat av: nisrin

va roligt att de bara är du som kommenterar min blogg :p

2010-11-27 @ 12:21:21
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: Sophia

Det skulle du nog inte om du visste haha..

wtf hahaha smör xD

2010-11-28 @ 03:18:17
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0