Hemma hos gabs

Igår när jag var i skolan för att plugga (skulle ha prov), så var Olle självklart där för att hjälpa mig. Som vanligt klarar jag mig för att han verkligen är duktig. Och så fick jag hans hemliga ultimata recept på kladdkaka som jag lovar att bränna sen.
När jag kom hem följde jag med Gabsan till subtopia för att disskutera om den nya fritidsgården som ska öppnas, very interesting. Alby börjar ändras för det bättre, t.ex albyparken eller överhuvudtaget byggnaderna. Vi bor i framtiden ;). På tal om framtiden , gabi pratar om att flytta ut men mer seriös denna gång, hon har verkligen målat upp en bild på hur hon ska klara sig. Vem vet, jag kanske bjuder in mig själv där föralltid hihi.
Som vanligt jobbar jag senare

Nu ska jag visa hur rolig Olle kan vara under pluggtid

Olle :
" ... och så är det ekonomiskt för att ..."
Hind: " Olle jag fotar lite nu så du vet "
Olle : " Ja men då måste jag vara beredd :P "

Kommentarer
Postat av: Sophia

hahahah det blir som en serie med bildena hahahahh! assåå vilken humor man har hahahhaa

2010-11-23 @ 21:27:13
URL: http://ridiculouz.blogg.se/
Postat av: nisrin

Sv: säker? Kan jag ha den som profil bild på facebook?

2010-11-23 @ 23:36:26
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vad sööööööta bilder! :'D

Skicka dom till min mail! (A) <3

2010-11-25 @ 01:49:47
URL: http://felskapad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0