Hotness is in the family

Jag har börjat kolla på säsongsavslutningen av Scrubs och har fastnat för en speciell kille som heter Dave Franco, han spelar Cole Aaronson. Hur som helst, när jag kollade så tyckte jag att han hela tiden påminde mig så sjukt mycket om James Franco så ville göra en liten history check på Dave, and get this. De är bröder :O. Inte nog med att båda är heta men de är bröder också mums. Lite rolig fakta är att Dave är Juni barn ( me like ) och hans pappa är från Portugal och Sverige , och hans mamma är rysk. Det kallar jag blandning , nog om flum hihi. Nu ska jag fortsätta att njuta av den underbara Dave Franco!


Dave Franco och James Franco (Spider-man, Pineapple express, Tristan och Isolde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0