I had the best time ever.

Idag var det inget annat än julhandla. Jag är så grym måste jag tillägga, jag klarade av att hitta de bästa presenterna till alla mina underbara på en dag. I och försäg åkte vi in jävligt tidigt och spenderade hela dagen i Nacka Forum. Jag fick äntlingen med mig en ny jacka, svart everest och ett par varma skor från Bianco, Me like.
Längtar tills de får öppna presenterna och får se deras uttryck. Jag tackar gud för att blessat mig med dessa underbara personer och mitt liv blev bara lite mer lyckligare. Bästa shoppingsdagen ever.
Imorgon är min tack-middag och sen utgång, men inget kommer gratis i livet och jag ska självklart jobba först.


Lidias "moose"

Kommentarer
Postat av: Sophia

OMG jag var i nacka forum häromdan och skulle köpa en svart everst men den var slut i min storlek -.-.. Lycklig må du vara !:D

2010-11-27 @ 01:27:41
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0