Man lever en dag i taget

Underbara människor, hur mår ni? Jag mår sådär. Vill ni ha en jobbig känsla, då ska jag beskriva en jävligt jobbig. Varför kärar man ned sig i en människa som är gift? På ett sätt är det hans fel, varför är han som han är?
Aja skit samma. Jag är så trött på att vara ensam, jag är trött på att känna mig oälskad. Jag är trött , så trött att jag inte bryr mig om att vänta heller.
Imorgon blir det iallafall tjejkväll med projektorn. jag behöver det! Jag behöver ett liv igen, tankar bort från såkallad kärlek och känslor.


Tro mig jag var inte så sorgsen som på bilden

Kommentarer
Postat av: Jackie Perez

<3

2010-11-11 @ 00:15:01
URL: http://www.JPEREZ.se
Postat av: Zine

Jag kan ge dig en massa kärlek, älsklingen! <3

2010-11-11 @ 11:01:28
Postat av: Anonym

hallå glöm inte vem som är din trognaste läsare här och vem som kan ge dej meeeest kärlek! <3

2010-11-16 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0