Mina glädje piller

Nu är jag hemma ! Hej :) Jag vart ju riktig irriterad där vid slutet för människor är så jobbiga, men Sandra gjorde världens godaste dessert. Hon la upp glass med grädde, strössel, banan, sylt och mera. Hon har kraften att få allt så gott och alla på så glad humör igen.
Efter jobbet gick jag hem till min älskade chilenska familj där de alltid välkomnar mig med massa kärlek. Emma hade gjort pizza, och Gabis underbara mamma hade stickat en halsduk till mig. En fin vit halsduk som man kan rulla runt halsen. Jag blev så glad och kände mig verkligen som en i familjen. Jag umgicks dära och vi kollade på Wanted för den var på tv, lika bra som alltid och killen är riktig yummy. Sen gick Emma lite med mig för hon skulle också hem. Imorgon är det fastan för en dag, så vi får se vart dagen leder mig, tydligen kan denna fastan förlåta dina synder och vem säger nej till det :) God natt


namnam

Kommentarer
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

cuuutey! ;)



sv. veet.. uscha! what to do...

2010-11-15 @ 08:16:36
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0