Nej

Jag tror det verkligen gick över gränsen för mig denna gång. Jag har gillat honom så mycket och jag har försökt faktiskt men syrran hade rätt. Och jag förstod inte riktigt förrän hon sa det "hade han gillat dig så hade han kommit för att träffa dig istället för att be dig åka till han hela tiden". Hon har rätt, det gjorde det för min del. Tror inte jag gillar han så mycket längre, tråkigt för honom. Är det rätt så ska man bara inte behöva kämpa så mycket, då ska det klicka till någonstans på vägen men eftersom det är så jävla långsökt så orkar jag faktiskt inte.
Aja ska lägga mig snart, är så himla trött på mycket just nu. Inget kommer enkelt , inte ens min familj.
Brorsan har sårat mig så himla mycket att han inte ens förstår det själv. Det ända jag väntar på är ett simpelt förlåt för jag har verkligen inte gjort något fel. Hade det delvis vart mitt fel så hade jag vart " The bigger person" och tagit ett steg fram men efter som detta är något han skapat och förstorat så jävla stort så räcker det inte med att han tog bort allt i facebook och fort. påstå att det är jag som lever i en emo värld med en sjukdom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0