No camera gives me justice in the morning

Godmorgon, blev väkt av att mamma kommer fram och tillbaka; Du måste be dina böner Hind, du fastar Hind det är inte bra att sova, Hind sitt inte framför datorn. Mamma stuff, saker mammor säger -.-'
Aja jag pratade nyss med Paula och hon är sjuk :( vad är det här, alla mina vänner är sjuka. Ska jag ta det som en varning? Is it my turn soon, jag menar jag är ändå den mest sjukaste människan i världen. (peppar peppar)
Jag är ledig idag iallafall och det passar mig perfekt, jag får fasta i lugn och ro, kanske ska ta och läsa något sen :) like old times.
Veckan ser ut så här; jobb jobb Zine maybe Paula efter? sen jobb jobb mer jobb och sen prov 'blää


Nobody sees the beauty untill it goes to rest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0