shanana

Människor jag har inte bloggat på länge. Jag har lite dagar att se fram emot :) den 20 nov är det Avenged Sevenfold och den 27 nov får jag min lön yeei.
Aja som vanligt har jag jobbat, vilket jag kommer göra ända till söndag. Men ska inte lägga öga vem vet, jag kanske inte får jobba så mycket nästa år, typ kanske bara helger.
Min rygg värker och jag låter som en kärring haha men det är så det känns. Var ute på promenad nyss med Gabsan Emma Yousef och Samir. Det var nice men kallt och nu är jag äntligen hemma så ska sova. Ville bara blogga lite för jag inte gjort det på länge och saknade det :) Har fått en ny mobil förresten HTC Wildfire. me looove hihi


En trött Hind, fotat med sin nya älskade ägodel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0