Slå min lördag

Jag tänkte blogga om gårdagen med lite bilder :)

Efter jag jobbat och dagen var slut så promenerade jag hem :) det var så fint väder och efter att vart instängd i bastu så vill man njuta av det härliga! Tyckte det var så gulligt för på vägen var hund avtryck på marken.

När jag kom hem så såg jag att de hade målat i köket, så vi har nu helt fräscha väggar vilket är fett nice, ojusste de hade målat taket också :) Aja jag var hungriig så jag tog fram toast mackor och ett glas Cola *mums* kollade lite på Mtv's Teen'Mom sen somna jag.

Jag vaknade igen av att Mia ringde, hon ville promenera till donken och äta och jag var naturligtvis på. Alla vet att mår man dåligt eller bara stressad ska man promenera för då mår man som bäst. Vi bablade som vanligt :) gick förbi maxi också och sen kom jag hem.

När jag kom hem så vart det tydligen myspys hos grannen så jag tog vatten pipan och stack dit. Vi rökte massa hela kvällen och åt go'saker :) Sen kom jag hem, kolla lite på tv och sen decka. HÄRLIG lördag!! Kl.11 ska jag träffa Mia för att träna innan jag börjar jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0