Snabb blogg

Jag tycker det är kul förresten att jag nästan haft min blogg i 4 år. Kanske man ska fira eller :P Igår vart jag ju hos gabsan hela dagen men kom hem och sov hemma. Ska snart till jobbet och Gabi, Mia ska träna så jag blir upphämtad med bil hihi. Tänkte slänga upp lite bilder, speciellt från dagens väder :O sjukt alltså. Det var länge sen vi fick snö såhär tidigt! Vinterjacka pronto!! Aja lönen kommer snart och jag har prov på måndag igen. Enligt min lärare så vet han inte om jag fick G på den förra men det ser bra ut? Hur som helst ha en bra tisdag och vi ses <3

Don't be chocked that people die, be suprised you're still alive. Flyleaf - Cassie (acoustic)

Bilder kommer sen, gabsan är här nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0