torsdagar är de nya filmdagarna

Innan godnatt så tänkte jag berätta hur underbar dag jag hade. Zine kom hit och vi åt kladdkaka jag bakat, den blev lite fail men ät bar :D Sen kom kusinerna också hit och vi kollade på Scott Pilgrim vs The world, även fast jag redan sett den haha så ville jag se den igen, plus ingen annan hade sett den så perfekt ;)
Sen körde vi lite på dansmattan, med projektorn så tänk er hur coolt det var! Nu har alla gått och familjen kollar på Avatar men jag bestämmde mig för att lägga mig för imorgon ska jag plugga , duscha, välja outfit sen hem för att sova hos Mia, för tidigt på lördagen köar vi för inga andra än Avenged Sevenfold. Längtar längtar ....
Good night and goodbye



Kommentarer
Postat av: ins

cuuuuute

2010-11-20 @ 00:13:45
URL: http://insi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0