Vad händer, Livet händer

Lördag. Jag hade min tack-middag med marockans mat. Tjejerna hade det jätte trevligt, efter vart det fika och hemma bio då vi kollade på Mean Girls med Daim tårta :). När det var kväll var det äntligen utgång och vi träffade på syskonen och drog till salsa klubb. Vi hade as kul förutom att det fanns dräg (blää), sen bästa på hela kvällen så sov alla hos mig. Vi skjöt ihop sängarna och sov som små mysiga sardiner.

Söndag. Efter jobbet skulle Gabsan och familjen (även Pavel) åka och se Harry Potter på bio and I was invited. Den var helt underbar , och jag längtar redan nu till den sista delen. Jusste imorgon ska jag färga håret, det kommer bli en mörkare, mer jämnare färg and me can't wait. Nu ska jag lägga mig för jag har haft en extremlig lång dag.
Och för er som undrar varför jag valt att ta bort min Facebook så är det bara för ett litet tag. Jag känner att jag behöver vila just nu från massa onödiga kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0