A7x 20nov :)

Hade underbar tid hos Mia igår med Gabsan där. Vi åt massa gott och kollade på 27dresses vilket jag svär påminner mig så mycket om indiska filmen Kuch Kuch Hota Hai men jag överdriver säkert som alltid haha.
Aja idag hade man sovmorgon hos gabsan för lilla Leon inte var där och jag ska tydligen jobba idag. En av kollegornas bror har gått bort så han har ledigt och de behöver massa extra hela tiden, vågar inte riktigt säga nej då.
Ska ändra musiken i min spelare också. Känner att jag har mer låtar och vissa har jag tröttnat på hihi. Men ha en underbar måndag.


Är en av de lyckliga som får se dessa skönheter den 20 november!

Kommentarer
Postat av: Ravina

skjut mig bara ! haha, men gumms.. ska du uppträda igen? i nova <3

2010-10-25 @ 22:16:32
URL: http://bubababu.blogg.se/
Postat av: Sophia

hahaha då har vi båda nått o göra den 20 november! här blire fest !xD.. Okey i typ vartende inlägg har jaf settdig skriva namnet på den indiska filmen.. assåå.. vet du hur fult det låter när jag läser deT!?? XD haha

2010-10-25 @ 22:56:54
URL: http://ridiculouz.blogg.se/
Postat av: Sophia

hahaha då har vi båda nått o göra den 20 november! här blire fest !xD.. Okey i typ vartende inlägg har jaf settdig skriva namnet på den indiska filmen.. assåå.. vet du hur fult det låter när jag läser deT!?? XD haha

2010-10-25 @ 22:57:01
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0